شهرستان خنج

ساخت وبلاگ

بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور is a post from: خوش آمدید

خنج تودی: بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپوردر خصوص سخن ناسنجیده یکی ازمجریان تلوزیون.

نوشته بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور اولین بار در پورتال شهرستان خنج پدیدار شد.

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 375 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 3:52

بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور is a post from: خوش آمدید

خنج تودی: بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپوردر خصوص سخن ناسنجیده یکی ازمجریان تلوزیون.

نوشته بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور اولین بار در پورتال شهرستان خنج پدیدار شد.

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 383 تاريخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 22:29

بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور is a post from: خوش آمدید

خنج تودی: بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپوردر خصوص سخن ناسنجیده یکی ازمجریان تلوزیون.

نوشته بیانیه جناب آقای دکتر جعفرپور اولین بار در پورتال شهرستان خنج پدیدار شد.

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 387 تاريخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 8:57

  بار دیگر، خطه لارستان بزرگ شاهد موفقیت جمعی از دانش اموزان و افتخار آفرینی فراگیران علم بود. دانش آموزانی که با تلاش فراوان و همت بلند خود، در راه کسب علم و دانش گام نهادند و سرانجام به آنچه که سزاوار این تلاش بود دست یافتند. در این راه، بی شک خداوند متعال، یاری رسان این عزیزان و دعای خیر پدران و مادران بدرقه ی راه آنان بوده و این مهم جز با تلاش معلمان دلسوز و زمینه سازی خانواده ها ممکن نبود دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز، بازوان توانمند حرکت و توسعه ی فردای ایران اند و لازم است در این راه، ضمن راهنمایی و هدایت صحیح دانشجویان توسط مشاوران و خانو شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : پیام تبریک نماینده مجلس,پیام تبریک نماینده مجلس شدن,پیام تبریک نماینده شدن,پیام تبریک انتخاب نماینده مجلس,پیام تبریک به نماینده مجلس,پیام تبریک انتصاب نماینده ولی فقیه, نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 5:49

khabaegarخنج تودی:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار، برای بازخوانی خدمت و مسئولیت های خطیر خبرنگاران فرصتی مغتنم است.

در جهان که آگاهی عامل عمده توانمندی و اقتدار محسوب می شود، نقش پیام رسانان و آگاهی بخشان بیش از پیش برجسته می گردد.

خبرنگار به عنوان چشم و گوش اجتماع، وظیفه توجه به موضوعات مهم و سرنوشت ساز، کسب اطلاع از جوانب موضوعات، تجزیه و تحلیل منصفانه و نهایتا بازنمایی و اطلاع رسانی عادلانه به جامعه را بر عهده دارند و طبیعی است که در این فرایند، اشخاص و گروه های متخلف از این اطلاع یابی جامعه، ناخشنود و ناخرسند بوده و در صدد جلوگیری از آن بر آیند.

در این مسیر وظیفه ارکان حکومت و قوای سه گانه، حمایت از فعالیت های حرفه ای و قانون مدارانه خبرنگاران در اطلاع یابی و پیام رسانی است. فراهم آوردن امکانات قانونی برای خبرنگاران به منظور پرسشگری در چهارچوب قانون و شرع و تسهیل اطلاع رسانی به عموم مردم و نیز تعمیم بیمه های خبرنگاری به عنوان یک شغل پر مخاطره از جمله این حمایت هاست. توجه به آموزش های تخصصی و نیز قواعد حرفه ای برای تربیت خبرنگاران در جهت ارتقاء خدمات و ترفیع جایگاه شغلی خبرنگاران از اموری است که لازم است مورد عنایت مسئولان ذی ربط قرار گیرد. امید است با تکریم جایگاه والای خبرنگاران و شناخت خبرنگاران از وظایف و جایگاه خود، شاهد روند شفاف اطلاع رسانی از حقایق پنهان و آشکار جامعه و دستیابی به جامعه ای برخوردار از آگاهی و توانمند باشیم. توفیق روز افزون همه خبرنگاران و صاحبان رسالت آگاهی بخشی را از خداوند خواهانم .

دکتر جمشید جعفرپور

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت: 5:41

Farshid Danyali 3-5-95 (2)خنج تودی:

تیم برکه خنج در ادامه این بازی ها مقابل تیم سپیدان به برتری دو بر صفر رسید ولی در بازی آخرش مقابل تیم رستم بازی را ۳ – ۲ واگذار کرد. پیش از این نیز تیم برکه مقابل تیم لار بازی را پنج بر صفر واگذار کرده بود تا با دو شکست و یک پیروزی به کار خود در لیگ استان پایان دهد.

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 6:00

۹a137454-3d28-4b2d-8e24-7fbbe10d7abdخنج تودی:

صدیق عزیزمان بعنوان تنها نماینده شهرستان توانست پس از یک هفته اردوی سخت و طاقت فرسا در تخت جمشید و مرودشت در روز سه شنبه در شیراز پس از غلبه بر حریفان در مسابقات درون اردویی با اقتدار قهرمان شود و توانست جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را بدست اورد.

خنج تودی کسب این موفقیت را به صدیق قهرمان، مربی پرتلاش ایشان استاد محمد رضا عبدالله پور و هیات محترم تکواندو شهرستان خنج تبریک میگوید.

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 291 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 3:09

Farshid Danyali 3-5-95 (2)خنج تودی:

تیم برکه خنج در این بازی ها با تیم های چمران لار،سپیدان و رستم هم گروه شده است. در اولین قدم نماینده خنج در مقابل تیم لار بازی را ۵ – ۰ واگذار کرد. این بازی یکشنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ در شهرستان سپیدان برگزار شده است. در دیگر گروه این مسابقات تیم هایی از شهرستان های سپیدان،کوار،قیرو کارزین و جویم حضور دارند .

به امید موفقیت در بازی های روزهای بعد تیم برکه خنج

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 6:53

IMG_3078خنج تودی:
دکتر احمدی آزاد ریاست بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج اعلام کرد: به اطلاع می رساند دستگاه سی تی اسکن ۱۶اسلایس که از طریق هیأت امنای ارزی کشوری به مبلغ حدوداً دو میلیارد تومان با همکاری صمیمانه هیأت رئیسه دانشکده لارستان و نماینده محترم شهرستانهای لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر جعفر پور و فرمانداری محترم شهرستان جناب آقای عباسی و امامان جمعه ، حاج شیخ عبدالصمد ابونجمی و حاج آقای صفایی و هیأت امنای بیمارستان و پیگیریهای مستمر مدیریت بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج در مورخه ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ساعت ۱۶:۰۰وارد بیمارستان گردید.
وی خاطر نشان کرد: که وجود این دستگاه در تشخیص زود هنگام خونریزیهای مغزی در تصادفات و همچنین تشخیص مشکلات استخوان کمری و یا تشخیص بیماریهای شکمی،ریوی و… مورد لزوم بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمارستان که در محل تلاقی سه استان قرار دارد لزوم وجود این دستگاه در بیمارستان ضروری می باشد. ان شاءالله با نیت یکی از خیرین در احداث جایگاه سی تی اسکن به زودی شاهد بهره برداری از این دستگاه باشیم.

مراسم استقبال از دستگاه سی تی اسکن با حضور ریاست و هیأت امنای بیمارستان نبی اکرم (ص) ، شورای شهر، جمعی از خیرین در بیمارستان برگزار شد.

IMG_3009IMG_3007IMG_3101IMG_3074IMG_3030IMG_3018IMG_3003IMG_3038IMG_3046IMG_3049IMG_3066IMG_3072IMG_3092IMG_3091IMG_3082IMG_3078IMG_3076IMG_3029IMG_3002IMG_2998IMG_2995IMG_2993IMG_2991IMG_2988IMG_2979IMG_2981IMG_2982IMG_2983IMG_2985IMG_2986IMG_2974IMG_2973IMG_2972IMG_2971IMG_2968

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 377 تاريخ : شنبه 9 مرداد 1395 ساعت: 5:56

Farshid Danyali 3-5-95 (1)خنج تودی:

با عرض سلام.

فرشید دانیالی هستم متولد سال ۱۳۵۳ . فوتبال را از کوچه های محله خلوت شروع کردم. اولین تیمی که در آن بازی کردم تیم فوتبال «کیان» بود. فکر کنم سال ۱۳۶۸ بود که به تیم برکه پیوستم و بیشتر عمر فوتبالی خودم را در این تیم به عنوان بازیکن و مربی گذراندم. در سن کم و زمانی که احساس کردم تیم  برکه به مربی احتیاج دارد بازی را کنار گذاشتم و به مربی گری روی آوردم. مدارج مربی گری را یکی یکی طی کردم و در کنار آن سعی کردم فوتبال را نیز اصولی تر در خنج رواج دهم. تیم برکه را که در آن زمان با کمبود بازیکن روبرو بود تحویل گرفتم و نوجوانان خنجی را جمع کردم و با تمام وجود برای پرورش آنها و پیشرفت تیم تلاش کردم. تمرینات فشرده تیم را از زمین خاکی «حافظ احمد» شروع کردیم و بعد از سه سال تیم را برای شرکت در مسابقات استانی (لیگ برتر استان) آماده کردم. سعی کردم تیم کاملاً بومی باشد و از کسانی استفاده کنم که در تمرینات مرتب شرکت داشتند. البته در این مسابقات توانستیم نتایج قابل قبولی بدست آوریم. جا دارد از آقایان صنعان زمانی،عبدالرحمن رحیمی،محمد اتباعی و عزیزانی که در این راه تیم را همراهی کردند تشکر و قدردانی کنم.

شرکت در لیگ برتر استان شور و شوق عجیبی در بین بچه های تیم ایجاد کرده بود که متاسفانه در حال حاضر کمبود آن کاملاً احساس می شود.

در تیمهای اشیبای سده و جنوب خنج هم مربیگری کرده ام و مدرک A آسیا که بالاترین مدرک آسیایی می باشد را در سال ۱۳۸۹ کسب کردم.

پیشرفت فوتبال را بدون حضور مردم غیرممکن می دانم.

مدرسه فوتبال پارسیان را در سال ۱۳۸۴ پایه گذاری کردم و تمام هدف و سعی و تلاش من در این مدرسه کمک به پیشرفت فوتبال خنج است.در حال حاضر ۷۰ نفر دانش آموز در این مدرسه مشغول فراگیری فنون فوتبال هستند. مطمئناً این کار به تنهایی از کسی ساخته نیست مگر با پشتیبانی و همراهی مردم. مشکلات ورزش آنقدر زیاد است که با حضور مردم و همراهی مردم با ورزش و فوتبال می توان آنها را مرتفع ساخت.

ورزش تضمین کننده سلامت روح و جسم است و می تواند جوان مسئولیت پذیر و شاد را به جامعه تحویل دهد. پس این کار یک غیرت همگانی می طلبد.

الحمدلله در تیم برکه یک تلاش همگانی شروع شده و نتایج خوبی هم در بر داشته که امیدواریم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

من دوست دارم که فوتبال در خنج از پایه درست شود . آرزویم این است که بتوانم یک مدرسه غیر انتفاعی تاسیس کنم که در آن فوتبال را به صورت کاملاً اصولی آموزش دهم . اما من به تنهایی قادر به انجام این کار نیستم .

به امید موفقیت همه و با تشکر از سایت خنج تودی که این وقت را در اختیار بنده قرار دادند.

Farshid Danyali 3-5-95 (2)Farshid Danyali 3-5-95 (3)Farshid Danyali 3-5-95 (4)Farshid Danyali 3-5-95 (5)Farshid Danyali 3-5-95 (6)Farshid Danyali 3-5-95 (7)Farshid Danyali 3-5-95 (8)Farshid Danyali 3-5-95 (9)

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 1067 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 5:55

Younes Sadeghiخنج تودی:

انتشار اصل سند معافیت مالیاتی در خنج باعث شده که بنده توضیحاتی نسبت به اصل سند ارایه نمایم.

اول اینکه دوران انتشار سند و بگم بگم ها به اتمام رسیده و دوران جدید، دوران منطق، استدلال و عقلانیت است از همین روی این توضیحات صرفاً برای کسانی است که خواهان حقیقت تاریخی باشند نه اینکه دیگران را متهم به غرض ورزی و سوداگری میراث گذشتگانمان قرار دهند.

دوم اینکه بنده از دوسال پیش هم اصل سند و نسخه بازخونی شده این سند را توسط دکتر محمد ابونجمی دریافت کرده ام و انگیزه ام از پژوهش بر روی این سند جلوگیری از این نوع کج فهمی از تاریخ و انتشار آن در قالب سند و مدرک است.

سوم اینکه ما وقتی از حقیقت تاریخ سخن میگویم نباید اینچنین دست به  تحریف تاریخ بزنیم. در همین سند سطر چهارم کلمه «شیخ محب الدین علی ابونجمی» آمده اما وقتی به نسخه بازخوانی شده آن مراجعه می کنیم با کمال شگفتی کلمه «ابونجمی» که از کلمات کلیدی در این سند است حذف گردیده و این عمل جزء تحریف تاریخ و مصادره به مطلوب معنایی ندارد. و دیگر اینکه منتشر کننده این سند ادعا دارد که طومار به « مرکز اسنادملی ایران» ارجاع داده شده و توسط کارشناسان مبرز این مرکز روان خوانی شده اما وقتی نسخه بازخوانی شده را با سند تطبیق می دهیم به اشکالات  و غلط های اساسی در متن می رسیم که البته این قصور برعهده کسانی است که این سند را بازخوانی کرده اند. برخی از این اشکالات در متن سند بدین ترتیب است:

خط اول در سند اصلا در نسخه بازخوانی شده نیامده است« لامراله و الشفقه المعجزات المحمدیهو…». در خط دوم متصدیان اشغال صحیح است نه استان. در خط سوم حقیقت دثار صحیح است نه حقیقت آثار. در خط چهارم داع الخلایق صحیح است نه دایع الخلایق. بعد اینکه الی السبیل الرشاد درست است نه سبیل الارشاد. در سطر بعدی کلمه مغفرت آمانی درست است نه مغفرت آیاتی. سطر بعد قریه بیغرد درست است نه قریه مغری.  و همینطور تا اخر پر از غلط می باشد.  این موارد نشان می دهد که کار سندخوانی یک کار حرفه ای و اصولی است و لذا منتشر شدن این سند به این شکل جزلطمه به میراث نیاکانمان ثمر دیگری ندارد.

چهارم اینکه مدعی این مقاله ادعا دارد بنا به قول استادمحمدامین خنجی این سند به التفات روزبهان و پدرش نوشته شده اما وقتی وقایع آن دوره را مرور میکنیم روزبهان در سال ۸۹۱ وارد قلمرو دستگاه یعقوب آق قوینلو شده  واین سند در سال ۸۸۳ قمری یعنی هشت سال قبل از آن صادر گشته است.

پنجم اینکه این سند معافیت مالیاتی در راستای سنت بخشش مالیاتی که از دوره پدرسلطان یعقوب یعنی اوزون حسن شروع شده بود در دوره یعقوب تجدید می گردد البته روزبهان و پدرش در دربار سلطان یعقوب بسیار مورد احترام بوده اند اما این سند مساله ای متفاتی دارد

ششم اینکه بنا به نسخه خطی که دکتر وثوقی در کتاب « خنج گذرگاه باستانی لارستان» آن را چاپ کرده و این نسخه در واقع تذکره ابونجم است ما از فردی از مریدان شیخ ابونجم باخبر میشویم که به دربار سلطان یعقوب می رود و درخواست مهمی می کند.  در آنجا از احترام پدر روزبهان هم صحبت به میان می آید اما این تذکره می تواند این فهم را به وجود بیاورد که این فرد در راستای تجدید این سند معافیت مالیاتی به دربار یعقوب رفته است. و دیگر اینکه فرقه شیخ دانیال آن حاکمیت قرن هفتم را نداشتند که سلطان یعقوب بخواهد از تبریز برای آنان معافیت مالیاتی صادر کند. چرا که جانشینان شیخ دانیال در قرن هشتم بنا به دلایل نامشخصی به دربار ملوک هرمز مهاجرت کرده بودند و ریاست طریقت به شیخ محمد ابونجم(۷۰۴ق/۷۸۶ق) رسیده بود.

هفتم اینکه ژان اوبن مستشرق معروف فرانسوی که مقاله ای مفصل به زبان فرانسه درباره خنج دارد و در کتاب مشاهیر نامی خنج چاپ شده  این سند را دیده و با پژوهش بر روی این سند می نویسد:« سندی که سلطان یعقوب آق قویونلو طی فرمانی از تبریز به تاریخ ۳جمادی الثانی ۸۸۳/ اول سپتامبر ۱۴۷۸ یعنی فقط شش هفته پس از پیروزیش بر خلیل سلطان برادرش، امتیازاتی را که « اوزون حسن» به خانواده « ابونجم» اعطا کرده بود، برای شیخی از همان خانواده شیخ… شیخ محب الدین علی ابونجم تایید می نماید. روستایی که وی مالک همه آنهاست و زمینهای دیگری که در بلوک جیزرک و بوشکان واقع اند از مالیات معاف شده اند، نام شخص ذینفع در سند خوانا نیست، چون این مدرک تراشیده شده است، محتمل است این شخص« شمس الدین محمدسوم ابونجم» باشد»(  مشاهیر نامی خنج، ص۱۷۸)

با احترام

یونس صادقی

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 5 مرداد 1395 ساعت: 6:38

Komite Emdad 4-5-95 (4)خنج تودی:

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان خنج گفت: مردم نوع‌دوست این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۷۲ میلیون ریال صدقه به صندوق‌های صدقات پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خنج تودی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج،

احمد رستم پور اظهار کرد: به‌ منظور یاری‌ رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت انگیزه کمک‌های مردمی، در قالب توصیه‌های دین مبین اسلام، مسئولان کمیته امداد اقدام به‌ اجرای طرح جمع‌آوری صدقات از اواخر سال ۱۳۶۴ کرده‌اند.

وی افزود: گرچه اخذ کمک‌های مردمی از سال تأسیس‌ کمیته امداد رایج بوده‌ و هم‌اکنون نیز در کنار این طرح، کمک‌های مردمی و سازمان‌ها، به شیوه‎های دیگری نیز جمع‎آوری می‌شود، اما بهینه‌تر کردن ‌موضوع‌، اجرای این طرح را الزامی کرده است.

در این رابطه خاطر نشان کرد:  با توجه به کمبود نیروی تخلیه گر، تا پایان تیر ماه سال ۹۵ مبلغ ۳۷۲ میلیون ریال صدقه از صندوق صندقات جمع اوری شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۴ (یعنی مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال) بیش از ۲۷ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با اشاره به اهداف جمع‌آوری صدقات، تصریح کرد: مهم‌ترین چشم‌انداز ترسیم‌شده در این مورد، شامل تشویق و ترغیب افراد جامعه در اجرای آیات و احادیث وارده در مورد صدقات مستحب، فراهم شدن زمینه‌ای برای رساندن آن کمک‌ها به نیازمندان واقعی، مبارزه منفی با متکدیان حرفه‌ای و بی‌نیاز، تأمین زندگی محرومان و اعطای سرمایه کار، جهیزیه، مسکن و غیره است.

این مسئول با بیان اینکه تا پایان تیر ماه ۹۵، ۵ هزار و ۴۱۰ صندوق صدقات بین مردم، نهادهای انقلابی، سازمان‌ها و ادارات دولتی توزیع یا در مراکز عمومی و پرتردد نصب‌ شده است، خاطرنشان کرد: در پایان تیر ماه ۹۴، ۵ هزار و ۴۷۶ صندوق در شهرستان خنج فعال بوده که در سال جاری ۶۶ صندوق کمتر از سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های صدقات توزیع‌شده، ۹۷ درصد آن از نوع صندوق‌های کوچک است، ادامه داد: در تیر ماه سال ۹۵، ۱۴۲ میلیون ریال از سوی مردم نوع‌دوست خنج صدقه پرداخت‌ شده است که نسبت به ماه گذشته(خرداد ۹۵) ۲۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

احمد رستم پور  با بیان اینکه اعتماد مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان به کمیته امداد مهم‌ترین عامل در رشد و جذب کمک‌های مردمی بوده ، اظهار داشت : صدقات جمع‌آوری‌شده در مواردی مانند بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی، وام اشتغال‌زایی، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت و کمک‌هزینه درمانی مددجویان و… مصرف می‌شود.

Komite Emdad 4-5-95 (1)Komite Emdad 4-5-95 (2)

Komite Emdad 4-5-95 (3)

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 9:19

Lige Daste 1 Ostan 4-5-95 (2)خنج تودی:

شروع لیگ دسته یک جوانان استان فارس با حضور تیمهای برکه خنج،شهید چمران لار،قیر،شاهد کوار،رستم  و ۲ تیم از سپیدان از شنبه ۱۰  مردادماه در سپیدان برگزار میشود . بازیها بصورت مجتمع ای و فشرده  هروز یک بازی انجام میشود .

به امید موفقیت نماینده شهرستان خنج، باشگاه فرهنگی ورزشی برکه خنج  که نهم مردادماه این تیم به مسابقات اعزام میشود. برنامه بازیها ونتایج را میتوانید از سایت خنج تودی دنبال کنید.

Lige Daste 1 Ostan 4-5-95 (1)Lige Daste 1 Ostan 4-5-95 (2)

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 223 تاريخ : دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 9:19

Dr. Aref Danyaliخنج تودی:

طومار یعقوب شاهی که به پیوست تقدیم می شود و توسط دکتر عارف دانیالی برای درج در سایت خنج تودی ارسال شده، از اسناد مهم تاریخ خنج قدیم است که از واقعیتی اساسی پرده افکنی می کند.
امیدوارم مردم خنج نسبت به چنین اسنادی که یادگار اجداد و نیاکان ماست، شرافتمندانه پاسداری کنند تا از تحریف بدخواهان در امان ماند.
هر قومی موظف است امانتداری نیک باشد تا آیندگان با حرمت از او یاد کنند.

برای دیدن سند کلیک کنید. سند معافیت مالیاتی خنج قدیم

شهرستان خنج...
ما را در سایت شهرستان خنج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان khj بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 20:22